FANDOM

Satō jest jednym z Ajinów a zarazek głównym antagonistą serii.

Jego prawdziwe imię to Samuel T. Owen.

Wygląd Edytuj

Satō jest niski oraz posiada szare włosy. Wygląda na starego (głownie z twarzy). Prawie zawsze nosi beret. Jego ojciec jest Brytyjczykiem, a jego matka Chinką. On sam jednak pochodzi z USA.

Przed jego pierwszą śmiercią posiadał dużą bliznę w kształcie ,,X,, zaczynającą się na jego lewej stronie twarzy a kończącej się na prawej nodze.

Swojego czasu był żołnierzem.

Osobowość Edytuj

Satō stara się wyglądać spokojnie i wesoło. Jest w stanie sprawić aby ludzie czuli spokój w jego obecności. Jednakże naprawdę jest okrutną i bezlitosną osobą. Gdy dochodzi do tego, aby kogoś zabić jest w stanie zrobić to bez najmniejszego zawahania (nie ważne czy są to cywile czy nie).

Jest on także ostrożny oraz bardzo mądry. Jest w stanie ułożyć strategie zdolną zdobyć każdą pożądaną przez niego rzecz. Czasami także ujawnia swoje plany aby poniżyć swojego przeciwnika.

Nagai Kei nazywa go "graczem" oraz "nie rewolucjonistą ani taktykiem, a jedynie graczem". Uwielbia gry wideo. Jego głównym powodem przyjazdu do Japonii było to, że tam powstał między innymi Pac-man.

Historia Edytuj

Jego imię, które nadano mu przy narodzinach brzmi Samuel T. Owen

Jako dziecko, Samuel bezlitośnie zabijał zwierzęta utrzymując przy tym zimną krew. Podczas gdy jego ojciec go głęboko kocha, Samuel wyglądał na innego niż reszta i tym samym nie rozumiał jego uczuć.

W przeszłości, Satō był częścią amerykańskiego wojska. Jego pseudonim brzmiał ,,Poker-face",przez jego wiek zaczynał jako rekrut w San-Diego w 1969 roku. Po dwóch tygodniach opuścił szeregi z powodu poważnej choroby. Była to wymówka dla dołączenia do elitarnej jednostki wojskowej znanej jako "drużyna" podczas walki w Wietnamie.

W 1976 roku pod koniec wojny Satō i reszta "drużyny" jako bezimienni byli przesłuchiwani przez Tosaki'ego z wydarzeń z tajnych operacji w Wietnamie. Z Satō jako lider misji miał przeprowadzić operacje w ciągu dwóch dni bez wystrzelenia żadnego pocisku. Jednak w trakcie powrotu w Satō obudził się "demon" przez co Satō wystrzelił pocisk, który sprowadził uwagę setek przeciwników zmuszając ich do walki. Podczas walki jeden jego towarzysz zginął a inny został ciężko ranny a on sam stracił nogę. Po tym wydarzeniu został dyscyplinarnie zwolniony.

Po tym jak został zwolniony większość swojego czasu spędzał na grach dopóki nie został przyjęty przez jego wujka i sprowadzony do Japonii. Jakiś czas później jego wujek został zabity przez swoich rywali. Satō zszedł na dół aby się z nimi rozprawić, jednak został tam zabity. Wtedy odrodził się jako Ajin.

Zanim poznał Kōji Tanake podczas jednej z jego roboty uciekł z miejsca, w którym przeprowadzano na nim doświadczenia. Dowiedział się wtedy, że komisja do spraw Ajinów istnieje.

Relacje Edytuj

Nagai Kei Edytuj

Na początku, Satō wyglądał na przyjaźnie nastawionego w stosunku do Nagai'a aby przekonać Nagaia do swoich racji. Dlatego postanowił postrzelić Nagai'a środkami usypiającymi (za pomocą IBM'a Tanaki) aby wyglądało to tak jakby atakowali ludzi. Zrobił tak zamiast po prostu go porwać, ponieważ według niego zacząłby ich nienawidzić. Kei nie będąc na to przygotowanym obudził się na stole operacyjnym gdzie był torturowany przez 10 dni.

Po jakimś czasie gdy Satō przybył powiedział mu, że jest tu aby go uratować. Kei wtedy zaczął przepraszać za kłopoty, które wywołał. Podczas ich "ucieczki", Kei powiedział Satō, że nie zależy mu na życiu innych ludzi, ale niekoniecznie trzeba zabijać tych, którzy nie byli zamieszani w tamto. Satō postanowił przestać udawać i ujawnił prawdziwego siebie i postanowił zabić Kei'a zamiast naukowców. Kei postanowił uciec z jednym z nich, który później umarł.

Wraz z historią Kei (razem z Nakano) postanowił stawić czoła z Satō razem z Tosaki'm nie dlatego, bo chciał powstrzymać terroryzmy ale dlatego, gdyż chciał zwrócić na siebie uwagę podczas gdy ryzykuje swoim życiem.