FANDOM

Nagai Kei jest Ajinem a zarazem głównym protagonistą serii.

Wygląd Edytuj

Nagai Kei jest chłopcem smukłej postury, który nie lubi zajęć fizycznych. Posiada krótkie, czarne włosy, jasną karnacje skóry oraz ciemne a zarazem cienkie brwi. Podobnie jak u większości Ajinów posiada ciemno-czerwone oczy (na początku mangi posiada jednak czarne).

Po doświadczeniach wykonywanych na nim jego włosy wydają się krótsze i trochę bardziej najeżone. Jednak po jakimś czasie wróciły do poprzedniego stanu.

Kei zazwyczaj nosi białą koszule, jednak po pewnych wydarzeniach zaczął nosić zwykłe podkoszulki. Często jest pokazywany w długich czarnych spodniach. Gdy był poszukiwany przez Satō, Kei był przebrany za ochroniarza, nosząc koszule posiadającą paski na ramionach, czarny krawat dżinsy oraz czapka aby zasłonić swoją twarz.

Osobowość Edytuj

Kei na początku był ukazany jako uczeń z poważną osobowością. Jego nieuwaga doprowadziła do wypadku, w którym został zabity. Po jakimś czasie ujawniła się jego tożsamość Ajina. Po tym wydarzeniu odczuł, że inny uważają go za potwora.

Kei jest bardzo inteligentny ambitny aby zostać doktorem aby wyleczyć jego siostrę Eriko. W międzyczasie Eriko zauważa, że Kei wcale nie myśli o niej a jedynie o swoich własnych celach.

Pomimo tego, że nie obchodzą go za bardzo uczucia innych, zdawać się może, że ma własne wartości, którymi się kieruje. Wykazał się dużą wdzięcznością gdy Kaito użyczył mu swej pomocy i zaczął dbać o jego dobrobyt. Postanowił także wytrzymać tortury bez zabijania nikogo, ponieważ według niego nie byłoby to sprawiedliwe gdyby nie ryzykował życiem albo próbował dokonać odwetu stawiając na szali wszystko oprócz jego życia podczas gdy Kaito zaryzykował ratując go. Nie zazdrościł także Satō gdy ten zabił innych aby go uratować.

Jest on także nieco sarkastyczny i lubi odpowiadać na pytania z kamienną miną, jak na przykład wtedy, gdy wspomina czas w którym Tosaki powinien zginąć.